Strona internetowa to cenny nośnik informacji. Na stronie internetowej możemy zamieścić wszystkie cenne informacje dotyczące naszej firmy: czym się zajmujemy, jakie doświadczenie posiadamy, jakie produkty posiadamy w swej ofercie, dane kontaktowe oraz wiele innych. Informacje te są dostępne w sieci przez 24 godziny na dobę.

Strona internetowa służy klientom gdy my śpimy. Biorąc pod uwagę, że 70% Polaków szuka informacji o firmie najpierw w sieci, daje nam to szerokie pole do popisu, na skalę krajową lub światową. Daje nam to wirtualne biuro obsługi klienta, które jest w stanie obsłużyć nie ograniczoną ilość klientów w dowolnej porze dnia i nocy.

 

Strony internetowe swym zasięgiem przewyższają reklamy lokalne w postaci ulotek czy banerów. Nie sposób jest dostarczyć ulotki do każdego zainteresowanego klienta w Polsce. Strona internetowa pozwala na dotarcie do nich w ich własnych domach. Oprócz szerokich możliwości dotarcia do klienta, jest najtańszą formą reklamy.